preload
basicPlayer

We own the Night - Joaquin Phönix & Mark Wahlberg

Comunio.de Foren-Übersicht -> Off Topic General
Autor Nachricht
Molli710
Gast

BeitragVerfasst am: 3 Okt 2007 09:56   Titel: We own the Night - Joaquin Phönix & Mark Wahlberg Antworten mit Zitat

Zitat:
Director: James Gray
Screenwriter: James Gray
Starring: Joaquin Phoenix, Mark Wahlberg, Robert Duvall, Eva Mendes, Alex Veadov

Genre: Crime, Drama

New York, 1988: A new breed of narcotics has swept the great city, bringing with it a ferocious crime wave more terrifying than any in recent memory. Outmanned and outgunned by the new criminal order, the police find themselves burying one of their own at the rate of two a month. An all-out war rages, threatening to engulf guilty and innocent alike.

Bobby Green (Joaquin Phoenix) is caught in the crossfire. Manager of a Russian nightclub in Brighton Beach frequented by gangsters like Vadim Nezhinski (Alex Veadov), Bobby keeps his distance, not wanting to get involved. Despite his hedonistic, amoral lifestyle, he is committed to his girlfriend Amada (Eva Mendes) and has ambitions to open his own club and expand out of Brooklyn.

Bobby has a secret, however, which he guards closely. His brother is Police Lieutenant Joseph Grusinsky (Mark Wahlberg), who has followed in the footsteps of their father, legendary Deputy Chief Burt Grusinsky (Robert Duvall). Bobby's already strained relationship with his father and brother is tested when Burt warns his son that this is a war, and he's going to have to choose a side.

He can no longer remain neutral when his brother is badly wounded in an assassination attempt, and Bobby discovers his father could be next. Realizing they will only be safe when Nezhinski and his organization are destroyed, Bobby and Joseph join forces for an all-out assault. Together, they'll try to prove the NYPD's '80s rallying cry in the war on drugs: "We Own the Night."

Trailer:
http://movies.yahoo.com/movie/1809425430/video/3558370/

Top-Darsteller, feiner Trailer. Da bin ich glaub ich dabei

Zuletzt bearbeitet von Molli710 am 3 Okt 2007 11:44, insgesamt einmal bearbeitet
Gast

BeitragVerfasst am: 3 Okt 2007 11:33   Titel: Antworten mit Zitat

Warum River Pheonix?
Gast

BeitragVerfasst am: 3 Okt 2007 11:41   Titel: Antworten mit Zitat

LS-Deluxe hat folgendes geschrieben:
Warum River Pheonix?

Wo?
Wir meinen Joaquin.
Molli710
Gast

BeitragVerfasst am: 3 Okt 2007 11:46   Titel: Antworten mit Zitat

Aus dem Thread woher ich die Infos her hab, hat einer irgendwas von River Phönix gefaselt. Hat mich angesteckt der Typ
Gast

BeitragVerfasst am: 6 Feb 2008 23:45   Titel: Antworten mit Zitat

So der Kinostart ist, wenn mich nicht vieles täuscht, der 21. Februar diesen Jahres. Ich werde definitiv in den Streifen gehen und verspreche mir da auch einiges. Zumal die Story echt gut klingt und die Besetzung einfach genial ist!
Gast

BeitragVerfasst am: 6 Feb 2008 23:55   Titel: Antworten mit Zitat

Zitat:
der 21. Februar diesen Jahres

der kann ja nur gut sein mal gucken ob ich mir den anschauen werde...
Gast

BeitragVerfasst am: 9 Feb 2008 11:21   Titel: Antworten mit Zitat

ich hab nach der vorschau im kino so einen bock auf den film... so ein bisschen departed-like
Gast

BeitragVerfasst am: 9 Feb 2008 11:23   Titel: Antworten mit Zitat

kickers96 hat folgendes geschrieben:
ich hab nach der vorschau im kino so einen bock auf den film... so ein bisschen departed-like

Da musste ich auch zuerst dran denken, als ich die Vorschau vor 2-3 Monaten im Kino geseghen habe. Hoffe, dass der Film dann auch meine Erwartungen erfüllt
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Seite 1 von 1

Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.